Ralyje, kuris buvo Estijos ir Latvijos nacionalinių ralio čempionatų etapai, sportininkai važiavo senuoju automobiliu - prieš keletą metų ne vieną pergalę padėjusiu iškovoti „Mitsubishi Lancer EVO IX“ . Toks sprendimas buvo priimtas todėl, kad dabartinis V. Švedo automobilis ruošiamas pasaulio autoralio čempionato etapui.
„Į Estiją važiavom treniruotis ir jokių didelių tikslų sau nekėlėm. Žinojau, kad su sena technika negalėsiu kovoti dėl aukščiausių vietų, tačiau dabar man svarbiausia kaip galima geriau pasiruošti pasaulio autoralio čempionato etapui Lenkijoje ir Lietuvoje,“ - sakė V.Švedas.
Lietuvį dalyvauti šiame „Viru“ ralyje organizatoriai kvietė trejus metus iš eilės ir tik šiemet jiems pavyko prisikalbinti vieną greičiausių lenktynininkų Lietuvoje, kadangi Estijos ralis
šiemet nesutapo su Lietuvos čempionato etapu.
Pasak V. Švedo, Estijoje jis dalyvavo ir todėl, kad šiame ralyje lenktynininkai kovoja ir Latvijos ralio čempionato įskaitoje. Kol kas „Juta Racing“ ekipažas turi visas galimybes laimėti latvišką čempionatą.
„Nesuprantu, kodėl Lietuvą vadina lietaus šalimi, tokiaderėtų vadinti Estiją. Per tas kelias dienas kol buvome lietustiesiog nebuvo nustojęs. Buvo itin sudėtingos sąlygos važiuoti - labai šlapi keliai, kai kuriuose ruožuose tiesiog stovintis vanduo. Be to, tikras iššūkis buvo važiuoti su senesniu automobiliu. Trūko stabdžių, variklio galios, naudojome tik dėvėtas padangas.
Tačiau svarbiausias tikslas - atlikti varžybinę treniruotę - įvykdytas,“ - teigė V.Švedas.
Sunkias lenktynes V.Švedo ekipažas pravažiavo atsargiai, bet užtikrintai. Lietuviai namo parsivežė antrą vietą galingiausių automobilių klasėje R5 ir tai padėjo jiems tapti vienais iš
Latvijos ralio čempionato lyderių. Po penkių kaimyninės šalies čempionato etapų Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas užima antrą vietą savo klasėje.
Tačiau kol kas svarbiausias „Juta Racing“ ekipažo tikslas - gerai pasirodyti pirmą kartą ir Lietuvon užsuksiančiame pasaulio autoralio čempionato etape, kuris vyks birželio 26-29 dienomis.