Čempionato pertraukos metu vyko jaunųjų lenktynininkų testai, kurie iš esmės buvo padangų testavimas. Į Vengriją „Pirelli“ atveža kitos konstrukcijos padangas, kokios naudotos praeitų metų čempionate. Jos kitokios formos ir kitaip veikia. Galima spėti, kad naujosios padangos dėvėsis daug lėčiau.
Tokiems pasikeitimams priešinosi „Lotus“, „Ferrari“ ir „Force India“ komandos, kurių bolidai jau ir šiemet padangas naudojo taupiau. Šių komandų atstovai būgštauja, kad naujovė sumažins jų pranašumą.
Vis dėlto kai kurie specialistai mano, kad gali būti atvirkščiai. Pailgėjus padangų tarnavimo laikui, kai kuriose trasose gali atsirasti galimybė naudoti ne kietąsias padangas, o minkštesnės sudėties, kaip pagrindines. Toms komandoms, kurių bolidai ir taip labiau taupo padangas, atsiranda galimybių važiuoti didesniu tempu nei varžovai, kurių automobiliai netaupo padangų.
Kita naujovė, kurią pamatysime Hungaroringe ir kuri privers pergalvoti lenktynių strategijas, yra greičio apribojimas boksuose iki 80 km/h. Tai reiškia, kad kiekvienas sustojimas pailgės apie 4 s. Nesunku numanyti, kad bus ieškoma galimybių stoti rečiau. Vėlgi tai bus privalumas toms komandoms, kurių bolidai taupo padangas. Tai taip pat ir nedidelė viltis, kad F. Alonso ir K. Raikkonenas turės galimybių priartėti prie čempionate pirmaujančio S. Vettelio.
Pats Hungaroringas nėra labai įdomi trasa ir Vengrijoje kvalifikacija bus svarbesnė nei mes buvome įpratę matyti šį sezoną. Trasoje yra daug vidutiniu greičiu įveikiamų ilgų posūkių ir lenkimai šioje trasoje sudėtingi. Nors yra 2 DRS (angl. drag reduction system) zonos, šioje trasoje jos nėra labai efektyvios: išvažiavimas į tiesiąją yra iš ilgo posūkio, varžovą persekioti iš arti nėra daug galimybių, išskyrus tuos atvejus, kai padangų susidėvėjimas tarp dviejų lenktyniaujančių bolidų yra didžiulis. Hungaroringo trasai įveikti reikia bolido, kuris tausotų padangas. Tie ilgi posūkiai reikalauja gero bolido sukibimo su trasa, tuomet padangos dėvisi mažiau.
Sunku tikėtis lietaus, kuris visuomet paįvairina lenktynes Vengrijoje, nes čia tradiciškai būna karšta. Hungaroringe lenktynininkas nedaug kuo gali nustebinti, jei oro sąlygos stabilios. O jei pradeda lyti, tuomet jo įgūdžiai tampa reikšmingi.
Laukdamas šių lenktynių labiausiai džiaugiuosi tuo, kad vėl galėsiu pamatyti „Formulę-1“. Pertrauka buvo ilga, o po Hungaroringo – bus dar viena. Be to, mane labai pradžiugino naujiena, kad kitąmet į F-1 gali sugrįžti Austrijos trasa. Ji labai įdomi, įvairių trajektorijų ir reljefo, lenkimai įmanomi. Teko ten būti pačiam ir žiūrėti lenktynes šioje trasoje – vienas malonumas. Čia geras matomumas, galima rasti tokių vietų, kur matosi net 2/3 trasos. Kiek teko matyti kitų lenktynių ten, jos visuomet įdomios.
Mano manymu, dvidešimt lenktynių per sezoną yra riba, todėl galima spėti, kad dėl Austrijos kažkuri trasa dings iš F-1 žemėlapio. Įdomu − kuri?