Per ikisezoninius bandymus visos komandos turėjo problemų, mėgindamos priprasti prie greičiau besiskaidančių padangų, tačiau „Pirelli“ užtikrino, kad ateityje viskas bus gerai – problemos su padangomis kilo dėl šalto oro Europoje. Pasak kompanijos, naujosios padangos veiks efektyviau Australijoje, kur oras – šiltesnis.
Tai būtų pradžiuginę, jeigu Melburnas vėl išgyventų rekordinius karščius, tačiau tai baigėsi trečiadienį ir sinoptikai savaitgaliui prognozuoja žemesnę temperatūrą ir netgi lietų. Tačiau orai planus sujaukė jau šeštadienį - kuomet organizatoriai buvo priversti nukelti į priekį kvalifikacinį etapą.
„McLaren“ lenktynininkas Jensonas Buttonas buvo vienas iš tų, kuris praėjusį savaitgalį buvo sunerimęs dėl naujųjų padangų, o juk anglas žinomas dėl savo išskirtinių gebėjimų tinkamai elgtis su padangomis.
„Buvo itin sunku suprasti žiemiškus orus. Teko kaitalioti kuro kiekius, o padangų irimo skirtumai sunkiai prognozuojami“, - kalbėjo J. Buttonas.
„Pirelli“ vadovas Paulas Hembery teigė, kad komandos sekmadienį turėtų rinktis vieną iš trijų strategijų, tačiau visa tai buvo apskaičiuota kalbant apie šiltus orus, todėl šaltis gali sumaišyti visas kortas.
Kitas dėl padangų susirūpinęs lenktynininkas – Lewisas Hamiltonas, kuris bus labiausiai šį savaitgalį stebimas pilotas.
„Per bandymus bolidas buvo geras ir patikimas, todėl tai nuteikia pozityviai, tačiau žinome, kad penktadienio treniruotėse teks viską daryti nuo nulio, - kalbėjo L. Hamiltonas. - Dėl padangų sunku pasakyti, kaip kas nutiks trasoje.“
Kol dauguma komandų ir lenktynininkų vengia prognozuoti savo pasirodymus pirmosiose sezono lenktynėse, „Lotus“ ekipa plaukia prieš srovę. Po daug žadančių bandymų, per kuriuos nebuvo išvengta techninių kliūčių, jie Melburne tikisi gerų rezultatų.
„Jau bandymų metu buvo aišku, kad yra daug greitų komandų. Tačiau po pirmojo bandymo buvo aišku, kad turime puikų šansą tapti viena iš tų komandų. Ir kol kas nenutiko nieko, kas tai paneigtų. Mes medžiosime progas užlipti ant pakylos ir tikrai kovosime dėl galimybės laimėti“, - kalbėjo „Lotus“ techninis direktorius Jamesas Allisonas.
„Lotus“, triskart čempionų titulą ginanti „Red Bull“, „Ferrari“ ir dauguma kitų komandų keisdamos bolidų dizainą laikėsi konservatyvios nuomonės ir didžiulių pakeitimų nuo 2012 metų sezono nepadarė. Tai nutiko dėl to, kad po sezono pasikeitė keletas techninių taisyklių, tačiau 2014-aisiais komandos turės elgtis gerokai drąsiau, nes reikės bolidus pritaikyti šešių cilindrų turbo varikliams.
Daugiausia pakitimų iš lyderiaujančių komandų padarė „McLaren“. Komandos direktorius Martinas Whitmarshas užsiminė apie potencialiai lėtą startą, tačiau pabrėžė, kad kas nebus padaryta Melburne, bus patobulinta sezono eigoje.
„Nė vienas komandos direktorius nėra visiškai pasitikintis savo bolidų galimybėmis ir galimu pasirodymu, kol nebūna nuleista finišo vėliavėlė. Mūsų „MP4-28“ bolidas yra naujo ir be kompromisinio dizaino, kurį mes labai rimtai tobulinsime viso sezono metu“, - kalbėjo M. Whitmarshas.
„Formulės-1“ politiniai užkulisiai sekmadienį neturėtų būti paliesti. Savininkas Bernie Ecclestone'as nusprendė neatvykti į lenktynes, o Australijos „Grand Prix“ organizatoriai stengiasi išsklaidyti bet kokias kalbas, kurios tiesiogiai nėra susijusios su lenktynėmis.
Tačiau „Formulės-1“ gerbėjai drumsčia vandenį – kontraktas su Melburnu galioja iki 2015 metų ir kol kas susiderėti dėl naujojo kontrakto – nepavyksta.
„Valdžia visuomet sakė, kad derybos prasidės šiemet, kitąmet ar dar kitąmet. Todėl B. Ecclestone'o neatvykimas nieko nekeičia“, - teigė „Australian Grand Prix“ korporacijos vykdantysis direktorius Andrew Westacottas.