„Matome, kad šiemet keturkojams tikrai netrūks staigmenų po Kalėdų egle. Tradiciškai populiariausia gyvūnų prekių kategorija yra šunims skirti produktai, tačiau gruodžio mėnesį į viršų šoko katėms dedikuotų prekių pardavimai“, – sako Nerijus Mikalajūnas, „Pigu.lt“ komunikacijos vadovas.
Populiariausių prekių gyvūnams sąrašo viršuje gruodžio mėnesį atsidūrė draskyklės katėms „Lionto“ ir „Purlov“ bei interaktyvus lazerinis žaidimas „Halpix“. Tarp perkamiausių produktų taip pat įsitvirtino interaktyvus kamuoliukas katėms „Smart Cat Ball“ ir keturkojams skirtas guolis „Dibea Snuff“.
Vieno apsipirkimo metu e. prekybos centro lankytojai gyvūnų prekėms gruodžio mėnesį vidutiniškai išleido 23 eurus.
Dovanų augintiniams savo kalėdiniuose planuose numatė ir rudenį „Pigu.lt“ surengtos apklausos dalyviai. Lietuvoje į klausimus atsakė daugiau nei 3,4 tūkstančio e. prekybos centro lankytojų. Net 13 proc. jų nurodė, kad dovanomis pradžiugins ne tik vaikus, žmonas, vyrus, tėvus ir draugus, bet ir savo augintinius.
„Kasmet pirkėjų susidomėjimas prekėmis gyvūnams auga, todėl nuosekliai plečiame šių produktų asortimentą. Šiuo metu mūsų lankytojai gali rinktis iš daugiau nei 86 tūkst. skirtingų prekių gyvūnams“, – teigia N.Mikalajūnas.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos kompanija „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 6,5 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.