Kates auginantys žmonės mėgsta didžiuotis savo keturkojais, kurie gražiai miega, raitosi, murkia. Regis, niekam nė į galvą nešautų džiūgauti dėl to, kad katė nuolat paniurusi.
Bet tokia yra garsioji paniurusi katė, internete geriau žinoma anglišku vardu Grumpy Cat, o jos tikrasis vardas – Tardar Sauce (nuo angliško pavadinimo „tartar sauce“ – totoriškas padažas). Būtent todėl, kad yra paniurusi, ji žavi milijonus žmonių. O svarbiausia – verčia juos atverti pinigines, rašo „Lietuvos ryto“ priedas „Rytai-Vakarai“.
Neįgali paniurėlė
Jautresni žmonės sakytų, kad nėra ko žavėtis, turint omeny, jog paniurusi katė atrodo ne todėl, kad jai viskas nepatiktų, kaip teigia legenda.
Ši 2 metų katė beveik telpa į žmogaus delnus, nes turi liliputizmo sindromą.
O visuomet paniurusi ji atrodo todėl, kad turi netaisyklingą sąkandį. Tačiau būtent ši negalia ir išgarsino paniurėlę.
Paniurusi katė išgarsėjo dar praėjusiais metais, kai jos šeimininkė 28 metų amerikietė Tabatha Bundesen į internetinę svetainę „YouTube“ įkėlė vaizdo įrašą su kate.
Katė surauktu piktu snukučiu iškart visus sužavėjo – vaizdo įrašas iki šiol buvo peržiūrėtas daugiau nei 17 mln. kartų.
Ji turi 7 milijonus sekėjų socialiniame tinkle „Facebook“, apie 258 tūkst. – „Twitter“ ir apie 525 tūkst. – „Instagram“.
Susižėrė milijonus
Paniurusi katė šiemet ir toliau linksmino visą pasaulį. Jos nuolat surauktas snukutis įkvėpė daugybę internetinių juokelių, visą seriją knygų ir suvenyrų, o dabar dar ir kalėdinį filmą.
Prieš Kalėdas visi graibsto dovanas su jos atvaizdu: iš lentynų šluojami kalendoriai, atvirukai, marškinėliai ir pliušiniai susiraukę kačiukai.
Internetinis juokelis, džiuginęs milijonus žmonių, dabar virto pelningu verslu.
Ir net 91,4 mln. dolerių (256 mln. litų), kuriuos sensacija tapęs keturkojis susikrovė per dvejus savo populiarumo metus, nesugebėjo priversti jo nusišypsoti. Užtat katės šeimininkus tokia suma prieš Kalėdas, žinoma, džiugina.
Teigiama, kad paniurusi katė dabar uždirba daugiau nei ryškiausios Holivudo žvaigždės Nicole Kidman, Cameron Diaz ar Matthew McConaughey.
Tapo reklamos veidu
„Tai tiesiog nesustabdoma, – savo augintinės populiarumu džiaugėsi šeimininkė T.Bundesen. – Tai, ką ji pasiekė per tokį trumpą laiką, yra tiesiog neįsivaizduojama, net netelpa galvoje.“
Dėl savo katės sėkmės kitaip gyvena ir jos šeimininkė.
Dabar moteris beveik neturi laiko atsikvėpti, nes nuolat vežioja savo išgarsėjusią augintinę į filmavimus, fotosesijas ir knygų pristatymus.
„Galėjau mesti padavėjos darbą kelios dienos po to, kai jos atvaizdas pasirodė socialiniuose tinkluose.
Mano telefonas nuo to laiko netyla, – kalbėjo T.Bundesen. – Žmonės pamato ją ir įsimyli, net jei ir mano, kad katė negraži.“
Paniurusi katė dabar yra kačių ėdalo „Friskies“ reklamos veidas, jos vardu pavadintas ir kavos gėrimas „Grampuccino“. O kino kūrėjai katės paniurėlės gerbėjams siūlo pamatyti dar ir kalėdinį filmą „Paniurusios katės blogiausios Kalėdos“.
„Kalėdos dvokia“, – filme žmogaus balsu prabyla susiraukusi katė. Surūgėlės vardu išleistos ir dvi bestseleriais tapusios knygos. Pirmoji, pavadinta „Paniurusi katė: paniurusi knyga“, yra „blogo požiūrio meistrės“ vadovas, kaip pasiekti „tikrąjį surūgimą“.
Be įvairiausių patarimų, kaip susigadinti nuotaiką, skaitytojams primenami ir tokie neromantiški faktai, kad meiliais bučiniais perduodama daugiau mikrobų negu atsisėdus ant tualeto dangčio.
Sarkastiškos mintys ir juokingi patarimai surašyti ir antrojoje knygoje – „Paniurusio gyvenimo gidas: paniurusios katės įžvalgos“.
„Žmonės yra kaip siūlų kamuoliukai. Dažniausiai jie nuobodūs ir niekam tikę, tačiau labai įdomu žiūrėti, kaip jie išsipainioja“, – tokia šmaikšti mintis užrašyta bene garsiausios šiuo metu paniurusios katės knygoje. („Daily Mail“, LR)