Mezginių prekių ženklo įkūrėja: „Jeigu jau dviračio neišrasime, tai kurkime ypatingą santykį su savo klientais“

„Giedre Vencke Knits“ riboto leidimo ir rankų darbo mezginių prekių ženklo įkūrėją Giedrę Venckę kūryba lydi nuo vaikystės, vis tik patikėti, kad tai gali tapti stabiliu gyvenimo pagrindu prireikė ne vieno dešimtmečio. Jau daugiau kaip 7 metus savo prekės ženklą puoselėjanti kūrėja pasakoja, kad siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis: pirkėjais, su kitais prekių ženklų savininkais, partneriais, nes tai yra nepamatuojama varomoji jėga, lemianti visus sėkmės receptus.

Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Lrytas.lt koliažas
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Lrytas.lt koliažas
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Siekiant sėkmės lietuviškų gaminių versle, reikia kurti ne kolekcijas, o santykį – su žmonėmis.<br>Asmeninio archyvo nuotr.
Daugiau nuotraukų (27)

Lietuvos kūrėjai

Apr 27, 2024, 12:08 PM

Prekių ženklo sukūrimas – svajonės įgyvendinimas, kupinas kasdienių iššūkių

Nors dar daugelis mano, kad turėti savo mezginių prekių ženklą reiškia gyventi lengvai, mėgautis laisva dienotvarke, fotosesijomis ir klientų dėmesiu, tačiau taip manantiems Giedrė atsako: „Tenka pripažinti – iki stabilaus, nuolatinių klientų mylimo prekių ženklo yra sunkus ir ilgas kelias.

Tačiau visada daug dirbau ir tebedirbu, esu itin reikli detalėms, tad natūralu, kad klientai grįžta, o tuo aš beprotiškai džiaugiuosi. Iki šiandien pamenu pirmuosius klientus, kurie nuolat užsako naujus gaminius. Kad mano hobis gali virsti verslu supratau tik tada, kai tokių lojalių rankų darbo mezginių klientų ėmė daugėti, jie ėmė prašyti informuoti juos apie naujienas, tad skubiai teko mąstyti, kaip, kokioje platformoje ir kokiu būdu papasakoti apie savo darbus, jų istorijas“, – apie prekių ženklo gimimo idėją pasakoja ji.

Esame per maža šalis, kad konkuruotume vieni su kitais

Paklausta, ar sunku išlikti ir auginti savo verslą, ar didelė konkurencija yra rankų darbo, riboto leidimo gaminių rinkoje, verslininkė turi aiškų atsakymą.

„Man atrodo, kad didžiausia klaida, kurią gali padaryti mažieji šeimos verslai – tai konkuruoti vieni su kitais. Nors mano didžioji auditorijos dalis yra lietuviai, kurie išsibarstę po visą pasaulį, tačiau visada žvelgiu plačiau ir kartoju, jog kiekvienam nuoširdžiai dirbančiam vietos po saule užteks.

Mane nuoširdžiai džiugina, kad vis daugiau žmonių renkasi lietuviškų prekių ženklų gaminius, taip suteikdami galimybes mums visiems kurti, puoselėti tvarius ir etiškai vystomus prekių ženklus“, – dėsto pašnekovė.

Kūryba paremto prekių ženklo įkūrėja teigia, kad didžiausias jos proveržis prasidėjo tada, kai ji pradėjo artimiau bendrauti su klientais, pradėjo rodyti save ir dalintis verslo užkulisiais.

„Kai atsiranda ryšys su pirkėju – naujų kolekcijų paleidimo procesas tampa toks stabilus ir užtikrintas, nes pati bendruomenė padiktuoja spalvas, tendencijas, modelius. Man nereikia ieškoti įkvėpimo mados tinklapiuose ar žurnaluose, jis ateina iš pokalbių, istorijų, kurioms aš suteikiu savitą braižą ir stilių“, – teigia Giedrė.

Vizitine kortele tapusi „Pixel“ kolekcija moterims, vyrams ir paaugliams

Verslininkė ilgus metus savo kūryboje ieškojo vientisumo ir atpažįstamumo „iš pirmo žvilgsnio“. Taip jau nutiko, kad atsiremdama į šiuolaikinio žmogaus kasdienybę, gyvenimą prie ekranų, kai pamirštama realybė ir jaučiamas susitapatinimas su socialinių tinklų vaizdais, siekiamybėmis, ji pristatė kolekciją „Pixel“, kviečiančią surasti darną tarp virtualaus pasaulio ir realybės.

„Gal šios kolekcijos idėja, gal tai, kad technologijos itin artimos ne tik moterims, bet ir vyrams – kvadratėlių raštu puoštą kolekciją pamėgo ne tik moterys, bet ir vyrai bei paaugliai. Būtent pastarieji, anot jiems rūbus dar perkančių tėvų, teigia, jog nori kelių kokybiškų daiktų ir nepasiduoti masinio vartojimo bangai, tad renkasi „Giedrė Venckė knits“ megztukus, šalikus, kepures“, – apie išskirtinės kolekcijos sėkmę kalba Giedrė.

Didžiausias asmeninis kūrėjos laimėjimas – pastarųjų metų kalėdinio sezono užsakymai, tarp kurių buvo ir didelių verslo įmonių užsakymai savo darbuotojams ir klientams.

„Žinoma, jaučiau ypatingą atsakomybę, nes nuo mano gebėjimų priklauso partnerių noras stebinti ir džiuginti savo darbuotojus, o procese reikėjo suvaldyti ir specialių siūlų užsakymus, ir etiketes, koordinuoti mezgėjų darbą, tačiau gautos padėkos ir laimingi klientai skatina mąstyti apie naujas idėjas būtent tiems verslams, kurie vietoj masinės gamybos aksesuarų su logotipu ima rinktis aukštos kokybės verslo dovanas“, – pabrėžia Giedrė.

Kūrybiniai polėkiai ir tvarumo paieškos

„Keistai nuskambės, bet niekada gyvenime nežinojau, ko noriu. Tačiau visada tvirtai žinojau, ko nenoriu ir ko mano gyvenime nebus. Taip ir su mano mezginiais. Niekad nekuriu plano. Žinau tik tiek, kad man svarbu, kad mano kurtas drabužis neatsidurtų atliekų konteineryje“, – patikino pašnekovė.

Šiuo metu ji nenustoja degti noru sukurti kuo labiau universalų, visiems sezonams ir lytims tinkantį ilgaamžį mezginį. Tokį, kurį norėtųsi perduoti iš kartos į kartą, o vėliau parduoti antrinėje rinkoje kaip vertingą ir kokybe pasižyminti gaminį.

„Man atrodo, kad visos aplinkos apsaugos problemos prasideda nuo to, kad jau pasirinkimo momente mes suklystame. Tada mūsų spintose nugula daiktai, kurie ne tik neatlieka funkcijos (nes jų nenešiojame arba užsidedame vos kartą), bet ir nesukuria mums jokios emocijos.

Jeigu man pavyks numegzti tokius rūbus, kuriuos norisi dėvėti nepertraukiamai, bet drauge pagarbiai saugant, tinkamai prižiūrint, kad jie tarnautų kuo ilgiau – mano misija išsipildys“, – tvariomis idėjomis pasidalija Giedrė.

Naujienų portalas lrytas.lt aštuntus metus tęsia projektą „Verslo genas 2024“ ir kviečia dalyvauti jaunus verslininkus, žmones ir komandas. Registracija vyksta šiame puslapyje: Verslo genas 2024.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.